Something about me

Nigdy chyba o sobie tu nie mówiłam, więc może z okazji 1500 wejść na bloga trochę się przedstawię, choć nie lubię o sobie mówić zbyt wiele.

Mam 19 lat i od października zaczynam studia - pedagogika na UKSW (proszę mnie tępić za ten wybór jak większość moich znajomych). Mam wiele pasji i w każdej próbuje się spełnić.

Jedną z nich jest mój nowy blog na którym to pisze swoje opowiadanie - Z pamiętnika samobójcy. Na początku chce podkreślić, że nie jest to historia oparta na faktach. Stworzyłam postać Oli, która nie umie się odnaleźć w otaczającym świecie i chce po prostu ze sobą skończyć jak najszybciej, jednak ciągle coś staje jej na drodze. Dla ciekawych opowieści podaje link : ana-pisze-tu.blogspot.com

Moją kolejną pasją jest pisanie wierszy. Trudno jest mi się z nimi przebić ponieważ mało osób interesuje się w tych czasach poezją. Ale daje mi ona wiele radości, pozwala wyzwolić się z wielu emocji. Prowadzę swój fanpejdż na Facebooku pod nazwą Wierszomania. Zapraszam wszystkich bez wyjątku ;)

Moją ostatnią pasją jest fotografia. Nie mam teraz czasu się tym zająć, dorosłość odbiera mi sporo energii. Nie mam również profesjonalnego sprzętu, ale w niczym mi to nie przeszkadza. Piękno świata udaje mi się uwiecznić moim telefonem.

Prowadzę również instagram, na którym możecie poznać mnie lepiej(nazwa incredible_thing_)  jak również od kilku lat mam konto na ask.fm (htttp://ask.fm/pieguskoffa/) gdzie możecie zadawać mi pytania 

To chyba tyle o mnie.

Komentarze

  1. super ze napisalas pare slow o sobie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze jest napisać coś o sobie ,aby czytelnicy mogli Cię poznać :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/senna-dla-blondynek-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty